سوئیت مبله ارزان مشهد – بلوار پیروزی مشهد

سوئیت مبله ارزان – بلوار پیروزی

توضیحات ملک
 
آپارتمان مبله مستقل و تمیز واقع در بولوار پیروزی مشهد

https://alorezerv.com/city/mashhad/

امکانات : تک خواب / ام دی اف / تلویزیون / یخچال / تهویه مطبوع

 

منظور از اجاره آپارتمان مبله و یا اجاره سوییت در مشهد، اجاره یک واحد سوییت و یا آپارتمان با کلیه امکانات لازم شامل وسایل آشپزخانه، اینترنت وای فای ، تلویزیون هوشمند، مبل راحتی و استیل و همچنین سایر لوازم  یک  منزل دربستی در  مشهد  می باشد.

ما در الو رزرو کوشیده ایم تا بهترین امکانات و خدمات اقامت به گردشگران و مسافرین داخلی و خارجی که به مشهد الرضا سفر می کنند را با بهترین کیفیت  ارائه نماییم.

 

بلوار پیروزی مشهد
در منطقه ۹ مشهد قرار داره. در واقع بلوار پیروزی از ابتدا تا انتهای منطقه ۹ امتداد داره. دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد و اداره گذرنامه استان خراسان در ابتدای بلوار پیروزی واقع شدند. اولین میدان از ابتدای بلوار پیروزی میدان شهید کاوه‌ست که به میدان جام عسل (به دلیل وجود قنادی جام عسل) در میان مشهدی‌ها معروف است .خط ۲ قطار شهری مشهد در میدان جام عسل ایستگاه داره.

محدوده بلوار پیروزی مشهد
بلوار پیروزی از شمال به بزرگراه کلانتری، بلوار صارمی و وکیل‌آباد، از جنوب به بلوار فکوری، از شرق به بزرگراه کلانتری و از غرب به بلوار شهید برونسی می‌رسد.


الو رزرو بلوار ,پیروزی ,مشهد ,مبله ,میدان ,شهید ,بلوار پیروزی ,پیروزی مشهد ,سوئیت مبله ,مبله ارزان ,ابتدای بلوار ,ابتدای بلوار پیروزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آس ملودی آموزش های همگانی سربازان ایرانی mholoo.loxblog.com سیم کشی ساختمان 09129750376 لــئـــون مـــگ بیا تو دانلود الیاسون ماهی